יום הולדת בספא

בילוי מושלם

יום הולדת בספא

יום הולדת בספא הוא רעיון נפלא להפתעה נעימה ומתנה מפנקת, לא שגרתית בלטי נשכחת. ואם כבר מדובר במתנה אז מומלץ להשקיע כצט מחשבה, ותשומת לב לפרטים: לדוגמא להוסיף בלונים וקישוט חגיגי לחדר הטיפולים, להזמין טיפול עשיר של עיסוי לבחירתכם בתוספת שמנים ארומטיים ואבנים חמות ו/או טיפול פנים ספא. גם פלטת פירות, גבינות וכיסית יין יכולים רק להעצים את אוירה החגיגית של מתנה מפנקת ליום הולדת המיוחד של איש/ה מיוחד/ת כאשר רוצים להביע את אהבה והערכה לו/ה.

 

מציינים יום הולדת בספא

יום הולדת בספא עם קרובים וחברים באוירה של שלווה, באור נרות ומוזיקת רקע נעימה שלא מפריעה לשבת ולדבר בנחת אחרי היעסוי. לכל האורכים שחוגגים את יום הולדת בספא מגיע מתנה גם מהספא עצמו: שימוש להאנתכם בכל מתקני הספא ללא הגבלת זמן וגם את כל מגלשות, בריכות ואטרקציות של פארק המים ימית 2000 בחולון – חופשי, חינם ללא תוספת מחיר.

 

אפשר להביא אוכל ושתיה מהבית או להזמין קייטרינג לבחירתכם החופשית כדי לחגוג את הארוע בצורה מושלמת כפי שדמיינתם. לנוחיותכם שולחנות וכיכאות במומות מוצללות על מדשאות הפארק. יום הולדת בספא של פארק המים ימית 2000 בחולון – הוא פיתרון לחגוג בחוג מצומצם או להזמין הרבה אורכים שלאף אחד לא יהיה משעמם.

 

יום הולדת בספא תתפנקו בשישה סוגי ג'קוזי שונים וחמאם טורקי בעיצוב שיש אותנטי. כנסו לסאונה יבשה וסאונה רטובה לחוויה מיוחדת. גם מרפסת שמש עם מיטות שיזוב מחכות לכם למנוכה. מי שרוצה בריכת גלים, או מגלשות אקסטרים – מוזמנים לבילוי אקטיבי. יום הולדת בספא כזה אוד לא דמיינתם! גם אקשן ושלווה, גם עיסוי מקצועי ובילוי לכל טעם וגיל לאורכים יהפוך את החגיגה ליום כיף מלא התרגשות ולאורך זמן יישאר למזכרת טובה.