יום כיף לקבוצות

יום כיף לקבוצות

יום כיף לקבוצות

בואו חבר'ה לבלות
בבריכות ומגלשות,
להתפנק בעיסויים
בו זמנית בפארק ימית!

 

יום כיף לקבוצות

יום כיף לקבוצות ספא של ימית מבטיח בילוי מושלם לכולם. להנאתכם כל המתקנים, בריכות ואטרקציות של פארק המים ימית 2000, מנוחה בשלווה ומגוון עיסויים מקצועים בתוך ספא במרכז של ימית 2000. תתפנקו מחבילת ספא יחידה שנותנת לחברי קבוצה להנות מכם אפשרות ולשלב בילוי אקטיבי עם מנוחה בשלווה, שהייה בסאונה וג'קוזי עם עיסוי מקצועי, ועוד הרבה הרבה יותר!

ספא שלווה בימית עשיר במתקנים, מרווח מאוד ונפרש בשתי קומות. הספא שמתאים בצורה אידיאלית ליום כיף עבור החבר'ה! הספא נמצא במתחם ימית 2000 ספארק המים בחולון. זהו הפארק הגדול והידוע בישראל שהופך יום כיף לקבוצות מלא התרגשות לארוע בלטי נשכח. כל אחד מהקבוצה בטח יהנה וימצא בילוי לטעמו. לאף אחד לא יהיה משעמם.

יום כיף לקבוצות עיסוי מקצועי בספא שקט – הוא מרכיב נעים, איכותי ולא שגרתי לחופשה חברתית המשלבת בבריכות ומגלשות אקסטרים. הספא במרכז ימית עשיר במתקנים ומאפשר לכל החבר'ה להתאסף יחד בג'קוזי ענק, או להתפזר בין ג'קוזי קטנים יותר. סאונה יבשה מרווחת ומוארת עם חלון לבריכת גלים בקלות מכילה את כול החבר'ה. ביתן ממוזג של ספא דגים ענק הנמצא בין דוחנים בפארק מוסיף מימד אחר ומאשיר את יום כיף לקבוצות בעיסוי תת-מימי לכפות רגלים על ידי דגים קטנטנים מתאילנד הידועים בעולם בקינוי "דג-רופא" שמוריד עור יבש המתקלף מכפות רגליים ומוסיף אנרגיה גוף ועליזות למצב הרוח.

כשמזמינים ספא לבילוי חברתי מקבלים את כל ימית וכל מתקני הספא לשימיוש חופשי במתנה. קבוצה שקבע לה טיפולים בספא לא צריכה לעמוד בתור לקופות – מארכת של הספא מלווה את הקבוצה ישר אל תוך פארק המים ימית 2000 דרך כניסה נפרדת המיועדת לחברי המועדון של ימית. אפשר להביא אוכל ושתיה ולמצוא שולחנות מוצללות

במדשאות הפארק. בימית פועלת מסעדה, אפשר גם לקנות גלידות ונישנושים אחרים. כאשר מארגנים יום כיף לקבוצות בלטי נשכח – מזמינים עיסוי בספא לכל הקבוצה, נהנים בעיסויים לבחירתכם ומבלים במתקנים רבים של הספא וגם מקבלים את כל הפארק, מגלשות ואטרקציות ללא הגבלת הזמן ליום שלם!